OLE DOLE DOFF.....




Som alltid när det är dubbelspelning är det dåligt med uppdateringar.......
Men idag ska jag försöka landa och ha lite helg innan en fullsmetad vecka drar igång igen.....

I fredags spelade vi för Pärlorna i Staden i Väst....... Och jag kan inte säga det nog många gånger hur mycket roligare det är att spela med dunket av riktiga trummor i baken...... : )
Vår nygamla trummis är dessutom sjukt mycket bättre än vad han nånsin var förr så det är hur skoj som helst trots att det är ungefär dubbelt så mycket PA att släpa på...... (PA = ljudanläggning)
Men man får ju veckans dos av styrketräning så man slipper offra tid på gymmet ;)

Igår tillbringade jag först eftermiddagen hos min storebror som hade 50-årskalas.......
Han åkte ju till Mallorca på den "riktiga" dagen så nu var det fest från eftermiddagen till sent på natten........
Hur sent det blev vet jag inte för jag var ju tyvärr tvungen att lämna festligheterna vid sex för att bege mig till Baren med Fröken Piano........
Men det var skoj det med.........
Restaurangen var fylld med människor från olika nationaliteter så det kändes ganska internationellt att vara där igår.....
Blev fotade av Bosse bildoktorn som också tillbringade kvällen med oss : )

Idag är det dags att avlägga den heliga rösten.........
Men eftersom jag ännu inte har kunnat bestämma mig får det väl bli "Ole Dole Doff".......
Därför kan det bli allt mellan himmel och Sverigedemokraterna...........

Mamma ska också få ett besök idag, var där i torsdags senast........
och sen är det slut på denna helg

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0