MYCKET NU.........



Ja ni..... Det blir tufft att uppdatera nuförtiden.......
Dagarna blir sena och det är så mycket annat som måste hinnas med innan man slår igen de gråblå för natten.....
Som igår.....
Stängde, handlade mat, städade, lagade mat och hann med ett TV-program innan John Blund knackade på....

Idag slutade jag visserligen tidigare men åkte tillsammans med Dottern till mamma på sjukhuset.....
Hade lovat att tvätta håret på henne så att Dottern kunde klippa sen......
Jag har ju erfarenhet sen tidigare att tvätta hår på sjukhuset så det var inget nytt........
Alltså lyckades jag precis som de andra gångerna att tvätta håret, halva golvet, delar av rullstolen och ryggen på T-shirten.....
Duktigt tycker jag : )
Dottern klippte sedan en anständig frisyr och städarna kommer att vara mycket förundrade över håret som ligger på golvet i morgon bitti : )

Det var också meningen att Dottern skulle hinna färga min mindre smickrade utväxt ikväll men se det hanns inte med minsann....
Det får vänta tills i morgon......
Ja det hoppas jag för jag åker INTE till Huvudstaden på lördag med den nuvarande färgen i skallen..........

Nej nu ska jag laga lite middag till mig och Mannen

Ha de

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

zzzzztrezzad?

2010-09-23 @ 13:48:13
Postat av: sarah

sv: pappa vill inte att den ska komma ut så alla kan se :( men kanske kan skicka den på din mejl om den inte är för stor? vad är din mejl? :)

2010-09-23 @ 17:19:16
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0