ME AND MY MAN........




Har tillbringat kvällen med en dryg föreläsning på tre timmar.......
Det tillsammans med att jag öppnade i morse passade inte så bra ihop......
Ögonlocken blev tunga och till slut satt jag och SMS:ade med både Mannen och Dottern för att hålla mig vaken....
Det blev liksom fjortisvarningar......

Igår hade jag en mysdag med Mannen.....
Startade dagen med en brunch i City och lite shopping innan vi for upp för att hälsa på mamma.......
Eller jag rättare sagt.......
Mannen blev tvungen att ta en tur till firman med lite arbetsmaterial men kom upp senare............
Igår fick jag se mamma ta sina första steg på över åtta veckor..........
Hon stapplade inte ens.......
Med hjälp av rollator gick hon korridoren fram från matsalen till sitt rum så sträckan var åtminstone 15 meter 
Min duktiga mamma : )

Kvällen tillbringade Mannen och jag tillsammans med Dottern och sambo på bio........
Vi såg "I rymden finns inga känslor"
En film som handlar om en kille med asbergers syndrom.......
Jag tyckte den var charmig och bitvis väldigt rolig så se den om ni har möjlighet.......

Nu ska jag rensa en påse trattkantareller min Dotter plockat åt mig

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0