LÖRDAG MED FAMILJEN...........




Vi har haft en skön dag i djur/nöjesparken jag, Mannen och Dottern med sambo.......
Att åka karuseller var ju bara att glömma.....
Det var timmesköer till varenda en.........
Köpte glass men stod i kö i 45 minuter innan........
Men djurparken var avkopplande och inte full av trängsel och vi fick bra sittplatser framför scenen och showen med Jill Johnson........
Det var egentligen den enda anledningen till att åtminstone jag åkte dit idag.......
Det var Facken som anordnat dagen och det var folk överallt.........

Stannade i City och åt när vi åkte hem och har nu hyrt film till kvällen om vi orkar se den.........
Mammas särbo har kommit ner från Hälsingeskogarna så jag har inte varit till henne idag heller.....
Hon hade ju besök ändå......
Det finns inte så mycket att skriva om när det gäller henne heller för det händer inte så mycket med rehabiliteringen....
Hon liksom sitter /ligger där hon sitter/ligger.........
Har någon tips på hur man ska få henne motiverad till att börja hjälpa till själv?

Pratade nyss med vår trummis i telefon........
Han började med att säga: Fan vad kul det var att spela igår.............
Och det var det....
Det var länge sen jag var så tillfredställd när jag åkte hem från en spelning......
Det funkade perfekt och Pärlorna var överlycklig för att det fanns en trummis bakom oss igen.....
Ljudet var kanon och trycket enormt......

GE MIG MÅNGA SPELNINGAR!!!!!!

I morgon ska jag repa med Fröken Piano.......
Vi spelar både torsdag och fredag och måste ladda meden del nya låtar........
Nu film med Mannen.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0