JAG UNDRAR JAG.........



Hmmmm.....
Mannen och jag bestämde oss sent igår kväll (nåja) för att besöka Baren för att lyssna på den duo som skulle spela där.....
Duon var för mig ny och lite nyfiken blev jag allt på vad det var för nåt.......
Parkerade bilen och klev in genom dörrarna strax före tio för att mötas av......
Duon........
Jag visste att de skulle börja spela sju och då brukar man spela till elva men nu var klockan inte ens tio och de var färdignerpackade och klara för att åka........

En snabb titt på fönstret utanför visade att de skulle spela mellan sju och halv tio.......
Fröken Piano och jag slet i fem timmar igår........
Lite frustrerad blev jag allt......
Dels ville jag gärna höra dem och sen undrade jag naturligvis över varför de bara spelade ett halv pass....
Jag gillar ju att spela där och spelar gärna längre pass men ändå.......

Annars tillbringade jag dagen med tvätt, städning och utejobb......
Klippte förhoppningsvis gräsmattorna för sista gången i år.......
Plockade bort utemöblerna från framsidan och tömde vissna sommarplantskrukor.....

Tillbringade sedan några timmar hos mamma som under de här veckorna på sjukhsuet har tappat elva kilo...
Rena bantningscentrumet kan man säga......
Hon ser fram emot att komma till rehab den här veckan så vi får se vad som kommer fram på mötet i morgon....

Idag jobbar Mannen så jag tänkte titta på en film han inte skulle vilja se....
Uppkrupen i soffhörnet med en kopp te.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0