HÄRLIGA FREDAG........



Det blev dåligt med uppdateringen igår....
Kvällen blev sen och jag var dödstrött när jag kom hem......
Det var återigen en mycket trevlig kväll på sportbaren även om vi blivit bortskämda med att den brukar vara nästintill fullsatt vilket den inte riktigt var igår : )

Somnade ovaggad och klev upp i ottan i morse..
Idag väntar höstens första Barspelning för mig och Fröken Piano....
Fem timmar i sträck på barpallen.......
Men jag längtar faktiskt....
Det ska bli VÄLDIGT roligt att komma tillbaka dit.....

På måndag ska jag vara med i planeringsmöte på sjukhuset med mamma och en massa vårdpersonal....
Det är tydligen meningen att hon ska flyttas till rehab redan nästa vecka......
Jag hoppas att det blir en kort vistelse där så hon kommer hem nångång.....

Nej nu väntar jobbet igen......
Ha en skön fredag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0