EN LÅNG MÅNDAG......




Igår åkte jag hemifrån vid sjutiden och kom hem vid halv nio för att laga en mycket sen middag.....
Jag hade en trevlig förmiddag tillsammans med två kollegor från samma chefsenhet då vi tillsammans skulle sätta ihop våra förskolors hemsidor...
Mycket skratt, frustration och fula ord blev det..... : )

Sen hade vi grillfest (om att grilla korv är fest) för alla barn och föräldrar på vår avdelning under den tidiga kvällen.....
Jag var eldvakt (som vanligt) fick hoppande glöd på den relativt nya tröjan med två brännhåll som följd....
Luktade tjärad brygga som Mannen sa när jag sent omsider hämtade honom för att bege oss till köpcentret väster om staden för att köpa en Laptop åt mamma....
Hon börjar väl få abstinens att inte kunna lägga harpan eller ha hotmailkontakt med omvärlden : )

Hon tränar ju i sin takt att komma upp på benen och fast både hennes särbo och jag nog tycker att hon kan lägga lite mera energi på det har vi slutat att tjata eftersom hon bara blir sur och pekar finger åt oss.......

Och nu sitter jag här på jobbet igen......
Började tidigt och får då också gå hem tidigt.....
Har dejt med min egen fakir idag innan jag ska installera den nya datorn hos mamma........

Ja det var väl allt : )
Ha en bra dag

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0