ATT GÖRA SLUT...........



Tänk hur känslor kan komma över en som en deja vú från barndomens småskoletider......
Jag menar då man var upp över öronen förälskad i bänkgrannen och skickade en vältummad lapp om han ville "vara ihop" med mig...
Eller när samma kille sedan "gjorde slut" genom att skicka sin kompis för att tala om det......

Igår kväll när jag öppnade mailen fick jag ett sånt "göraslutbesked"........
Inte av Mannen utan från en annan person som genom åren blivit som en del av familjen.....
Men samma känsla uppstod...
Att få det skrivet svart på vitt kändes inget vidare........
Även om beslutet var fattat sedan lång tid..........

Det kommer att bli förändringar javisst.........
Men än så länge har jag rest mig efter alla lappar och besked från tidiga småskoleförälskelser........
Mister du en står dig tusen åter.........
Njae inte precis men som sagt var.......
Det kanske är dags att gå vidare efter nästan 20 år...............

 



Kommentarer
Postat av: AnnaPaska

:O?

2010-10-04 @ 09:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0