ORKAR INTE MERA..........



OK två inlägg på samma dag bjuder jag på.....
Är så frustrerad.......
Är det så här det skulle bli när mamma kom hem???
Hon vill INGENTING!!!!
Tar sig från sängen för att lägga sig på soffan........
Äter inget..........
Beter sig apatiskt..........
Särbon är där och pysslar om.........
Hon avskärmar sig...........

OK jag VET att det skulle bli en svacka i omställningen från instutitionsritualerna 
men VARFÖR kan hon inte försöka????

Jag tycker inte om att säga att jag offrat mig, för jag har gjort det av fri vilja men jag har gjort mig osams med folk och trampat över lik för att det ska bli så bra som möjligt för henne.......
Jag har tagit den största smällen själv och ALLTID haft mer än daglig kontakt både per telefon och fysiskt under hela sjukhusvistelsen.........

Jag har hämtat, handlat, åkt, ordnat,kontollerat, tjatat och fixat.........
Men jag orkar inte mera..........
Jag klarar inte av att se henne eftersom hennes sätt påminner mig om Melas sista veckor........
Och då VISSTE hon att det var kört..........
Det är inte kört för mamma.......
Varför kan hon inte bara inse det..........

Som sagt.....
Jag orkar inte mera
Nu får andra ta över




Kommentarer
Postat av: AnnaPaska

Det är bra att säga stopp!

2010-10-07 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0