INTE GLAD................




Det värsta numera på måndagar är alla förbannade kvällsmöten..........
Man hinner bara hem innan man måste åka igen och middag får man äta fram mot nio :(

Har inte kopplat av alls den här helgen........
Spelade i fredags, tillbringade lördagen hos mamma med tvätt och matlagning.......
Hon är inte speciellt samarbetsvillig utan ligger mest på soffan...........
Lördagskvällen skulle bli min och Mannens......
God mat, film och varandras sällskap......
Jo pyttsan............
Lördagskvällen/natten tillbringades på akuten med Dottern och hennes förbannade mage.............
Förmodligen litet magsår eller magsäcksinflammation och medicinering.............

Söndagen startade hos mamma med stomiläckage, mera tvätt, matlagning, rep hos Fröken Piano, hänga tvätt hos mamma, laga mat och bjuda Dottern med sambo på seeeen middag......

Idag hämtade jag ut nya ångestpiller och sömnpiller åt mamma, tvättade efter 5 stomiläckage sedan natten........

Visst, jag har delegerat ut resten av veckan till mina bröder men kan man koppla ur hjärnan????
Nej just det........

Så fatta......
JAG VILL INTE GÅ PÅ MÖTE IKVÄLL!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare,låter väldigt slitigt.Sänder positiv energi

2010-10-18 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0