HÖG PÅ MUSIK..........




Gårdagskvällen blev kanon..........
Lördagar kan annars vara lite sega att spela i Baren........
Eftersom Tinelinstaden denna kväll även hade en Bayersk ölfest i City tänkte jag nog att det blir ganska dött ikväll....
Men vad jag bedrog mig.......
BÅDE restaurangen OCH baren var välfylld från första stund.......

Ett större sällskap musiker hade samlats för att fira en annan musikers födelsedag och de hängde kvar hela kvällen...
Lite nervöst är det att spela inför kritiska musikeröron faktisk........
Jag menar jag vet ju hur jag är själv.........
Men vi fick otroligt bra feedback både från de och från resten av gästerna.....

Kvällen bara flög iväg och när det var dags att plocka ihop kom det vävilliga musikerkillar som gärna ville "rodda" åt oss : )
Nej ni är lediga ikväll, vi gör det själva svarade vi.......
Men det kliar lite i  spelfingrarna svarade de och lämnade kommentarer som "Fan ni var grymma"........

Det är alltid roligt att få positiva kommentarer men allra roligast från musikerkollegor.......även om inte var helt nyktra.....
Själv blir jag hög som ett hus av bra feedback

Idag väntar en filmdag i soffan.......
Kom inte i säng förrän vid fyratiden i morse och är mer än lovligt seeeg idag

Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0