HÅL I NACKEN..........




Efter en ovanligt hektisk dag på jobbet åkte jag till min sjukgymnast för att få massage, stretching och akupunktur i nacke och på axlarna........
Att mina muskler i de partierna är stenhårda visste jag ju redan (för övrigt de enda hårda muskler jag har på kroppen) men att de är så hårda att akupunkturnålarna inte går in utan kryper ur igen det trodde jag inte......
Så vi fick prova en ny metod...........
Hon HACKADE praktiskt taget in dem upprepade gånger istället för att låta dem sitta kvar.............

Så nu är jag full av små hål i nacken  :)

Har tillbringat större delen av dagen utomhus i ruskvädret så när jag kom hem laddade jag med ljus...........
MASSOR..............
Det är den enda höjdpunkten med den mörka hösten...........
Händer och fötter är iskalla och Mannen flyr långt när jag försöker värma de under hans täcke.....
Det gjorde han igår.............

Så jag värmer de i stearinljusens sken i stället...............
Nu lite middagsgöra innan han kommer hem.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0