KUCKELIKU........




.........Klockan var fem när jag klev upp idag.....
FRIVILLIGT!!!!
Visst solen skiner in genom gardinen i vårt sovrumsfönster VÄLDIGT TIDIGT på morgnarna
men att gå upp den tiden när man inte behöver är inte likt mig.....

Tröttheten kommer istället på kvällen....
Redan strax efter nio kan Mannen och jag gå och lägga oss.....

Precis som det gamla paret som bodde granne med min farmor och farfar när jag var liten....
Där man inte fick stoja utanför efter åtta på kvällen!!!!
FATTA..... Inte ens mina farföräldrar gick och lade sig så tidigt!!!!!

Och nu är man där själv : (

Man kanske skulle införa siesta i Mellanmjölkslandet istället......
Då skulle man kunna gå upp i ottan och nästan lägga sig i ottan också med några timmars stödvila mitt på dagen....

Nåt för facken att jobba på.....

Nu väntar en heldag på jobbet med utvärdering och kvalitetsredovisning

Yippie!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0