DET VAR DET...........




Jaha, då är man en ny erfarenhet rikare och det gick bra även om nerverna satt på utsidan.......
Kände mig inte ett dugg förberedd och mellansnacket funderade jag över i bilen på väg ner till auditionen...
Informerade Fröken Piano om vad jag skulle säga och ungefär när hon kunde börja spela...
Vi hade tio minuter på oss från att vi klev på scenen och då skulle vi prestera en sån objektiv bild av oss som möjligt....
TIO MINUTER!!!!!
Det är ingenting........

Framför oss satt fem betydelsefulla människor inom Tinelinlänets musikliv.......
Människor som kunde förändra vårt liv och slussa ut oss i musiksamhället.......
Vi presenterade oss och satte i gång.......
Det kändes som vi stod inför Idoljuryn eller Bert Karlsson.......
OK, det här är ingen tävling men att vi blev bedömda av dessa fem människor är rena sanningen.....

Vi körde vårt program, jag fick det ändå på nåt sätt att flyta ihop bra.
Efteråt kom applåderna......
Vi fick svara frågor och fick sen idel beröm för ett väl framfört program, med bra mellansnack...
En eloge att vi jobbade utan noter/texter samt en hoppfull hint om ett samarbete framöver.......

Jag var egentligen inte helt nöjd med mig själv.......
Nerverna låg lite väl mycket på utsidan och ljudet var inte det bästa.......
Inte på scenen i alla fall.......
Men jag ÄR självkritisk och hoppas att det mera är hjärnspöken hos mig.......

Hur som helst är det gjort nu........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0