ABSTINENS..........




Några mindre roliga dagar har förflutit på jobbet men det är bara att bryta ihop och komma igen.........
Idag har Fröken Piano och jag bokat upp höstens spelningar på Baren........
Längtar redan....fast det är klart det kan ju få vara sommar först : )
Vi blev i alla fall erbjuden en bonusspelning på klämfredagen och det var ju skoj........
Blir det dåligt väder under resten av maj skulle de ev ringa in oss nån lördag också, annars ligger de ju lågt under sommarens konkurrerande uteserveringar........



Idag har jag också hunnit med en fika med min pappa.....
Jag kunde ju inte gratta honom hemma när han fyllde år så idag bjöd jag ut honom på ett mysigt fik i en handelsträdgård.....
När vi sattdär började det plötsligt störtregna och ljudet av regnet som slog mot växthustaket var öronbedövande.......

Har också fixat Dotterns födelsedagspresent eftersom hon på lördag blir 20 år!!!!!

Nu väntar middagen på spisen : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0