THE FINAL COUNTDOWN........





Idag går Fröken Piano och jag in på upploppet när det gäller heldagsspelningarna i den häftigaste runda lokalen.....
Efter 24 speltillfällen återstår endast två på torsdag........
Vi som blivit en enda stor familj ska då genomgå skilsmässa i bästa samförstånd : (
Men det är klart, en och annan låt kan man gott och väl vara utan i fortsättningen, och en och annan tår kommer väl att fällas vid avskedsmiddagen på torsdag kväll..........
Jag hoppas att vi inte blir bortglömda utan att de ger oss ett och annat uppdrag i fortsättningen också....
Sen behöver det promt inte bli 26 st snarlika : D



Annars leker djävulen med oss igen......
Idag har han återigen vickat ur snökaret från skyn över Tinelinstaden.....
Blöt, kladdig, tung snö som fastnar på skyffeln....
Så jag gav f-n i att skotta....
Pulsade in med dyngsura stövlar och låste dörren...
Inte går jag ut mera idag inte........

Ha en skön kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0