LADDA OM........




Tisdag och heldagsspelning för Fröken Piano och mig...
Inte bara vi har tröttnat på samma program....
Kursledarna börjar också gå på tomgång....
Inte lätt att ladda om flera gånger i veckan men man får tänka på
att det är NYA människor man möter hela tiden och för de är programmet nytt..
(om inte kollegorna har skvallrat innan)

Har kämpat med en djävulsk huvudvärk hela dagen OCH en öm nacke...
Vi var på hockey igår ikväll Mannen, Sonen med Sambo och jag...
Fick platser högt upp i arenan under en fläkt som blåste kall luft vilket gjorde mig stel i nacken som blev huvudvärk idag... : (
Men matchen var jättebra och Tinelinstadens lag vann: )

Nu doftar jag liniment och går med vetekudde på axlarna som en gammal giktsjuk gumma.....
Det blir en tidig kväll i säng idag......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0