HALVTID..........




Hej Hej!

Veckorna bara rinner iväg och jag kan inte fatta att halva mars nu också har gått....
Jag har haft fullt upp med spelningar och jobb så Tinelinhuset förfaller totalt : (
Nu i helgen är Stor & Liten på besök eftersom Sonen ska flytta så det är inte nån större idé att städa nu heller men putsat köksfönstret, tvättat skåpluckor och tvättat hallmattan har jag gjort i alla fall...

I kväll har Dottern visning (igen) och har lovat klassen att hon ska sjunga (igen)....
Hmmm, Det som skulle bli en nödlösning om hon inte fick tag i bakrundsmusik blev plötsligt  alternativ 1....
Nämligen att jag och Mannen kompar henne......

Så nu ska jag bara stryka köksgardiner, plocka ihop det värsta, rasta hundarna, duscha och åka....
Det var den lugna lördagskvällen det.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0