FJÄSK.........



Överraskade mina kollegor med smörgåstårta idag som tack för att de fått jobba arslet av sig (hrm) när jag spelat två dagar i veckan....
Men då tyckte de att jag fjäskade!!!!
En av kollegorna går dessutom på lättdiet (!) så hon ratade den majonäsiska tårtan med räkor.......
Det tackade iofs de andra för som då kunde backa med varsin bit till : )

En lugn måndag blev det i alla fall då mer än hälften av barngruppen var hemma.........
Det är ganska typiskt när jag har öppningsdag faktiskt....
Inte sjutton är det lite barn när jag går heldag.........



Att komma upp i morse var ren tortyr.....
Jag blir inte sams med klockan när den ställt sig på sommartid på flera veckor och att dessutom öppna en sån morgon gör det inte lättare........
När klockan ringde tänkte jag att den är ju egentligen bara fyra!!!!
Kolsvart var det ute och när jag tittade ut genom köksfönstret vräkte snön ner....
Har den inte fattat att det är sommartid den heller????

Hade lust att bara dra täcket över huvudet och sova bort skiten....
Men jag hade ju som sagt var köpt fjäsktårta till mina kollegor så det vara bara att pallra sig ut i vintern igen........



Nu ska jag se på film med Dottern
"Allt för min syster"
Nån som sett den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0