EN REGNIG SÖNDAG.....


Vad gör man med en regnig söndag????
Jo man har filmtajm med Mannen  : )
Hyrde två filmer i lördags (eftersom vi redan förutsett att det skulle bli busväder), bunkrade mat och tilltugg och klev sen inte utanför dörren på hela söndagen...
Faktum är att vi inte ens klädde på oss ; )

Vad såg vi då??
Shutter Island Njae inte så överdrivet bra, hade i ärlighetens namn lite svårt att hänga med över huvud taget
Wallander-Arvet  Tja som alla andra Wallanderfilmer varken mer eller mindre.......

Sen har vi ju också en massa filmkanaler så vi hann väl med några filmer där också....Fast egentligen blev det mest zappande : )

Böcker passar också regniga dagar...
Har plöjt två de sista dagarna:

En shopaholic i New York av Sophie Kinsella är en underbar bok med många skratt. Missa inte
En shopaholics bekännelse och En shopaholic i väntans tider av samma författare

Livstid av Liza Marklund. Jag gillar Annica Bengzons sätt att tänka...Det är bara synd att man hela tiden ser Helena Bergström framför sig som rollinnehavare.... Gillar inte henne.



Idag är det måndag och andra halvan av min semester börjar.... (Det låter bättre än att säga att halva semestern har gått) 
Jag ska ta mig till mamma på sjukhuset idag....
Gillar ju inte att vara där så jag har övertalat Dotten om att följa med....
Hon gillar ABSOLUT INTE sjukhus men har lovat att följa med ändå........
Jag har ju pratat med mamma varje dag men oroar mig ändå över hur det är att träffa henne...
Hur ser hon ut, hur tar hon det när hon inte kan dölja det bakom telefonen, vad säger läkarna....

Usch det knyter sig i magen på ett igenkännligt sätt 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0