HJÄLP............



FYRA ynkliga dagar kvar på denna sommarmånad........
Gick verkligen tiden så här fort när man var barn???
Jag försöker verkligen att leva i nuet men kan inte låta bli att förfäras över att sommaren snart är slut....
Jag har ju inte hunnit gjort nånting!!!!
Eller måste man det?

Visst, jag kan tycka att det är skönt med klara höstdagar, färgsprakande löv, och den FÖRSTA snön, men sen...
Jag är definitivt ingen vintermänniska och blir vintern dessutom som den vi hade nu känner jag paniken så smått...

Mitt jobb är ingen höjdare vintertid...
Jodå, vi är ute då med.....

Men nuet var det.......
Jag har en och en halv vecka kvar av semestern.......
Den här dagen tänker jag ägna åt gräsklippning och rensning........
Storhandla och hälsa på mamma på sjukhuset...
Kanske få mig en fika med pappa som är i stan.......
Om vädret vill ta Mannen med mig in till City på sommarens sista stadsfest (?) i kväll......

Så nog finns det nåt att göra OCH sommar kvar även till mig..........

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0