EN HÄRLIG DAG.......




...........Med dem man håller kär........

.

Dagen började med en rejäl sovmorgon för Mannen och mig....
Det är sannerligen inte ofta : )
Sedan packade vi fikakorgen, hämtade Gamla Mor och begav oss västerut.....
Siktet var inställt på

BILBINGO

Här tillbringade vi några timmar med värme, skratt och spänning....
Jag kammade hem vinster på sammanlagt 800 spänn så det blev en givande dag.....
Storsint bjöd jag på middag på vägen hem då Dottern med Sambo anslöt sig till oss......

Ett sent kvällsdopp med Dottern och Sambo i 25 gradigt vatten i en folktom sjö och en stor kaloririk chokladmilkshake med vispad grädde avslutade den perfekta dagen.......

Att sedan Mannen och jag fick åka till firman på ett inbrottslarm som visade sig vara falskt var en annan sak..
När vi skulle åka därifrån kom en svart Volvo ner och tvärvände när de såg oss...
Mannen hängde på så det blev biljakt in mot stan...
Rent mjöl i påsen hade han nog inte men vi vet vem det är, han har sett att vi sett honom och polisen är informerad......
Tänk om vi har ett så bra larm som larmar INNAN det händer så vi kan ta de på bar gärning???

Nästan så man tror att Mela har ett finger med i spelet : ) 

Hur som helst blev det en härlig dag med bara glada tankar.....
Det kan behövas nu när mamma har en tuff vecka framför sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0