TRO.........




Jag känner i mitt hjärta att Mela finns så oerhört nära oss hela tiden..
Hon skrev ett SMS till oss alla i familjen mer än ett år innan hon dog att hon alltid kommer att vara med oss på ett eller annat sätt....
Igår pratade jag en lång stund med henne och sa: "Du som fixar allt kan du inte fixa så att min röst håller i kväll"...
Nervös var jag inför kvällen....jag som aldrig är nervös för ett framträdande...
Men jag hade bestämt mig.....
Jag skulle klara kvällen eller lägga av med sången......

Jag kände trevande på rösten...
Vi hade en back-up plan Fröken Piano och jag, med långa intron, många solon och flera pauser....
Men kvällen flöt på och rösten kändes starkare och starkare...
Jag litade på mig själv igen och känslan var härlig.....
Mot slutet kändes det precis som vanligt.......



Tro kan förflytta berg sägs det........
Jag tror att Mela hade ett finger med i spelet...
Sån var hon, ÄR hon, för hon finns här varje dag.......

Älskar Dig- Saknar Dig.....varje minut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0