UTE ÄR MÖRKT OCH KAAAAALLT........





I tidiga ottan åkte jag till jobbet.........
Idag skulle det Lussas för föräldrarna.....
Påbylsade barn med tjocka overaller under luciadräkter och tomtedräkter sjöng så det stod härliga till i den mörka vintermorgonen.......
Marschaller brann, glöggen hettade och kameror blixtrade..........

Själv satt jag på knäna i snön och styrde barnen genom sång efter sång..........
I Jeans............
Som sen var dyngsyra och inga extrabrallor hade jag...............

Men Mannen kom..............
Vilken tur.............

Nu är jag så där lagom sovtrött...........
Men har annat som måste fixas...........
Fakturor och städning..............
En tur till mamma.............

Men det ska bli en tidig kväll i säng..........
..........Tror jag........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0