SNURRIGT.........





Jag som trodde att jag skulle vara avslappnad i mina cementaxlar efter floatingen igår men ack vad jag bedrog mig.....
Förbannat ont i nacke och axlar idag.......
Och yr som efter en bättre fylla..........
Hmmmm.....
Jag har ju betalat för en gång till...............

Åkte till mamma efter jobbet idag.....
De hade tagit bort kisskatetern så hon är tvingad att gå upp flera gånger per dygn för att gå på toaletten.....
Det är bra...............

Åkte till köpstaden i Väst för att köpa dammsugarpåsar.........
När jag skulle hem snöade det dasslock............
Såg inte ett dugg och fick panik..........
Mitt på motorvägen och ingen chans att köra av den.............
Alla bilar kröp i 30 km och gissa om jag var lycklig när jag såg Tinelinstaden nalkas...........
Tvi vale........Det räcker med snö nu.............

Nu dags för sängen.........
I morgon vankas det julkonsert OCH Barspelning med Fröken Piano



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0