SÅ HÄR VAR DET.............




Efter en helt sjukt stressig vecka både mentalt och fysiskt kom urladdningen som ett brev på posten igår........
Vaknade vid femtiden på morgonen med dunkade huvudvärk och yrsel.........
Hela rummet snurrade........
Vacklade upp och tog medicin, varm vetekudde och kall handduk.........
Kunde inte somna om och vågade inte röra mig i sängen eftersom världen snurrade .........

Tvingade mig kallsvettig upp på toa bara och tillbringade sen dagen i ett mörkt rum utan ljud.........
Vid halvsex tiden på kvällen kunde jag ta mig upp..........
Fortfarande kallsvettig och illamående men jag kunde tillsammans med Sonen ta mig till affären för att handla käk.....
Mådde bättre efter maten men var så förbannat trött..............

I morse kom ångesten istället.........
Jag hade ju så mycket att göra den här helgen............
Jag har inte handlat nånting än till julen och vet inte när jag ska hinna heller.........
Köket blir aldrig färdigt och tvättberget växer........
Hade ju lovat Sonen att hjälpa honom tömma den gemensamma lägenheten han haft med sin forna sambo.....
Kånkade möbler från en vind i ett smällkallt hus till Sonens nya lya.........
Bar sopor och Sonens känslor............

Hetsade upp till mamma en snabbis eftersom jag inte kunde ta mig dit igår...........
Ingen annan heller för den delen.............
Sonen hämtade mig på sjukhuset och vi åkte till nya lyan för att plocka ur kartonger och ställa i ordning där vi kunde ställa i ordning.........
Det blev ganska mysigt och jag tror att han så smånigom kommer att uppskatta sitt nya hem........
Ensam eller så småningom tvåsam.............

Som sagt var veckan toppades av flera känslomässigt jobbiga saker som sedan blev rent fysiska så att jag däckade igår är väl inte så konstigt egentligen.........

Nu väntar bara sängen då jag börjar tidigt i morgon...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0