ÖNSKEDRÖMMAR.....




Idag ska jag få sällskap av Stor & Liten.......
Sonen med Sambo ska åka till Kalle Moraeuslandet och köpa kläder..
Själv ska jag köpa födelsedagspresenter till Sonen som fyller år på tisdag men ska ha kalas i morgon.....

Sedan blir det väl en tur upp till mamma.....
Hon var sugen på Hamburgare från Donken så jag lovade att köpa med det : )

Känner att jag skulle behöva semester från verkligheten......
Ta med mig Mannen, lämna mobiler och krav hemma och flyga i väg till sol och värme..
Bara njuta han och jag, hämta andan och rå om varandra.....
Det är alldeles för sällan........

Har suttit och tittat lite på resor men inte hittat nåt än.....
Passar den inte plånboken så passar den inte i schemat....
Det är svårt att pussla ihop egentid.......

Men solen skiner idag, det är lördag, tvättunnan är snart tom och hundarna är glada att komma hit så varför deppa?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0