OCH BLÅÅÅÅÅÅÅS...........




Idag har jag varit på spirometri för att kanske komma på varför jag hostar så mycket....
En maskin som man ska blåsa i för kung och fosterland och inte helt främmande för mig då jag otaliga gånger suttit på sådan mottagning med Mela.......
Jag trodde att luften skulle ta slut innan sköterskan sa att jag kunde sluta.......

Jag har aldrig upplevt det som om jag har jobbigt med andningen, blivit andfådd eller så...
What a **** jag är ju för tusan sångerska och van med långa toner, spara på luften  och att använda magmuskulaturen..... : )

Men när sköterskan började prata om att jag hade något stela lungor började man så klart fundera........
Jag hostar ju bara???
Men men ......läkaren skulle höra av sig så får vi väl se vad som händer......

Glöm dina bekymmer, det kommer nya i morgon.............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0