GRATTIS PAPPA.........


    

Sitter nyduschad och väntar in frukost innan det är dags för jobbet....
Kan inte fatta att denna månad snart är till ända den med........
Igår när vi var i Mulleskogen hittade vi både blåsippor och mördarsniglar (åtminstone en)....
Ett stort V-format transtråk flög över oss men isvindarna i luften gjorde inte att det kändes som riktig vår i alla fall...
Men nu har meterologerna lovat SNÖ också............
Jag vet att det är april och att bakslag kommer men vädergudarna kunde väl vara snäll när det ligger bakslag efter den här vintern kvar på backen än???



Idag fyller Världens Bästa Pappa år men jag kan inte åka till honom i ¨Långt-bort-i-skogen eftersom jag stänger ikväll och det blir alldeles för sent.....
Jag får bjuda ut honom på en fika eller lunch nästa gång han kommer till Tinelinstaden i stället........

Nej nu är det dags att komma i ordning........

Ha en bra dag



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0