HÅL I MAGEN......




Igår eftermiddag undrade jag varför min tröja var blodig......
När jag var på toa fick jag svaret.....
Mitt 20 år gamla ärr efter kejsarsnitt hade spruckit.......
Ett svart hål gapade i ytterkanten och en tunn stril av blod rann ur.......

Nu spricker jag tänkte jag.......

Jag hade lovat Dottern att gå på bio så jag proppade byxorna full med papper (alltså det forsade inte men jag TRODDE att jag skulle förblöda under filmen) och begav mig till City och en förhandsvisning på Prinsessa...
En underbar film som Dottern fick ont i själen av... Se den när den kommer....

I morse blödde jag fortfarande och jag ringde till hälsocentralen........
Hudförändring eller ett stygn som var på väg ur kroppen....

ETT STYGN?????

EFTER 20 ÅR????


Jaja, halv fyra får jag domen......

Återkommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0