TO BE, OR NOT TO BE.....




Kanske finns det hopp om att jag håller på att bli frisk.....
Jag har i alla fall duschat och tvättat håret idag och det har jag inte gjort på
hmmmm många dagar...
Kalla mig gärna lite snuskig men är man sjuk så är man....

Så nu är jag hel och ren igen och färdig för upptåg eller???
Nej, men snart...



Ikväll spelar en del av våra Pärlor som ett band i Den Lilla Illaluktande Staden I Söder....
Jag lovade de i fredags att jag skulle komma och lyssna så nu är mitt dilemma:
Ska jag smita ut en stund med Mannen för att tillfredsställa Pärlorna eller ska jag vara laglydig och stanna hemma eftersom jag är sjuk från jobbet???

Det är ju iofs inte ansträngande att bli skjutsad i bil till lokalen och man bör ju träna på att vara ute innan man går tillbaka till jobbet men ändå.....

Jag kommer nog att väga ska, ska inte flera gånger innan det är dags att åka i så fall....

"Skolkar" ni nångång när ni är sjuk men på bättringsvägen???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0