IN I DIMMAN...........




När regndropparna liksom fastnar kvar i luften och ett smutsigt dis ligger över hela morgonen ser jag ingen vits med hösten.....
Jag är annars ingen väderberoende människa som deppar ihop totalt om vädret inte stämmer ihop med mitt humör, men de senaste dagarnas extremt tråkiga höstväder kan väl få den mest optimistiska personen att ducka under....

Kan man vara inomhus är det väl OK...
då kan man tittat på film, läsa böcker och tända ljus.....
Men i mitt jobb INGÅR det timmar utomhus och jag gillar det i vanliga fall men galonisar och blött in i själen känns inget vidare denna måndagmorgon.....

Dessutom har jag ingen bil!!!!!
Den har Mannen lånat så jag måste starta dagen ännu tidigare....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0