FULLT ÖS-MEDVETSLÖS.......


Har knappt suttit den här helgen....
Vi hade ju Pärlspelning i fredags och vi blev jätteglada när vår Pärlmedlem rullade in i danslokalen...
Visserligen i rullstol med en hand som ryckte okontrollerat och ben som inte bar honom....
Men vid god vigör och spelsugen som tusan....
Han fick hjälp på med sin gitarr stadigt förankrad i rullstolen och satt sedan och spelade med hela kvällen....

Igår tog jag på allvar tag i jordbävningen på övervåningen.....
Med hjälp av Dottern fick vi till slut upp tapeterna på väggarna i hennes rum.....
Hon hade köpt en rulle för lite så de sista tre våderna fick vi sätta upp imorse efter en tur till tapetaffären.......


ganska stolt över att jag klarade mönsterpassningen själv faktiskt

Nu F-Ö-R-V-Ä-N-T-A-R jag mig att under den här veckan återgår allt till det normala i Tinelinhuset.......

Laddade en söndagsstek (trots att bara jag och Dotterns pojkvän är förtjust i det) innan jag for till Fröken Piano för ett rep...
Efter att ha stått på knäna en hel dag var det som om gammeln slagit till i Tinelinkroppen och jag stapplande ner för källartrappan hos henne....

Vi repade in några nya låtar till Barspelningen på lördag och körde igenom två låtar till en begravning i veckan....
Fröken Piano ställde så helhjärtat upp på Melas begravning att jag mer än gärna sjunger på hennes svärmors begravning på torsdag....


Nu väntar en stund i TV-soffan innan John Blund knackar på.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0