EFFEKTIV.........




Alltså den här veckan har verkligen rusat fram.....
Det är torsdag igen och jag får smått panik för att tiden går så fort.......
Fyra veckor till första advent och snart är det november........

I morse klev jag ur sängen långt innan tuppen vaknat....
Bara Mannen och jag var vaken och när han åkte vid halv sex kavlade jag upp morgonrocks-armarna och började städa!!!!!
Ut med mattor, in med tvätt i tvättmaskinen, bädda, plocka ur diskmaskinen, vek tvätt, dammsög, torkade golv, vattnade blommor, käkade frukost, duschade, gick med sopor och var på jobbet halvnio!!!!!



Inte ens jag trodde att det var sant men ack så skönt.........

Hotade Dottern med det värsta om det var stökigt när jag kom hem.........

Efter tre gäspade jag stort.....
Jag stängde idag så det var flera timmar innan jag skulle gå hem....
Stod i mörkret på gården och gungade på ett syskonpar som var sist i huset...
Usch, jag gillar inte det tidiga mörkret...
Strax efter fyra blir det kolsvart ute........

Kvällen har jag tillbringat i Dotterns rum med att äntligen få ordning där efter jordbävningen...
Vi kom en bra bit på väg men måste åka till blågula varuhuset igen för att köpa sängben till sängen...
Men snart så........



Nu väntar sängen för Tinelin efter en lååååååååååång dag

Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0