KARUSELL & YRSLIGA DRÖMMAR....




Jaha så trillade man dit då......
Snoriga ungar har gett resultat och i morse tvingade jag mig upp för att snabbt konstatera att jag inte skulle klara av att jobba idag.....
Huvudet åkte karusell för sig själv och benen bar inte trots två tankningar Ipren i natt....
Ringde jobbet med dåligt samvete och messade den arbetskompis som skulle börja först....
Fick lämna över avbokningar på utvecklingssamtal på eftermiddagen......

Raglade ut i köket för att koka the och somnade sen under dubbla täcken på soffan....

När chefen ringde på förmiddagen var jag borta i yrsliga drömmar och försökte svara med fjärrkontrollen.....

Det är så vansinnigt tråkigt att vara sjuk...
Orkar liksom inte ligga hela tiden...
Har miljoner TV-kanaler men inget som lockar......
Kokade makaroner med ketchup eftersom magen sa att det var lunch på vardagar vid 12...
Smakade mest snor faktiskt.......

Funderar på att krypa ner i badkaret men orkar inte det heller........

TYCK SYND OM MIG!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0