OCH HELGEN VAR.....




Söndag igen och summering av helgen......
I fredags slutade jag sent och som omväxling hade jag ingen fredagsspelning inbokad på kvällen...
Kände hur trött jag var och det blev en lugn hemmakväll framför idolTV:n.....



Lördagen tillbringade jag på altanen med att göra vinterfärdigt...
Med det menades att jag bla. rev upp alla tomatplantorna fulla med gröna tomater som aldrig fick chansen att mogna då solen uteblev hela sommaren......
Gillar inte syltade gröna tomater heller så de får väl stå inne ett tag för att se om de blir röda...
Åt en som var röd men den var ganska sur så vi får väl se.......



Igår kväll var det dags för Barspelning med Fröken Piano....
Oddsen var emot oss då det var sen hemmamatch i elitserien (och som dessutom gick på TV) samt EM-kval i fotbollen....
Men döm om vår förvåning när restaurangen blev full i alla fall: )
Det finns tydligen folk som inte är sportpatrioter..........
En kul spelkväll som vanligt på den genomtrevliga restaurangen alltså.......

Idag hade jag tänkt samla ihop alla saker som är kvar efter jordbävningen på övervåningen och som ska till återvinningen i morgon men Mannen har lust med en slappardag med film så jag böjer mig gärna för det......


Ha en fin dag......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0