DAGENS BORDE........


....skulle väl vara att ta tag i allt som behövs göras här hemma men se på det humöret är inte Tinelin just nu.......
Vid den här tiden på året infinner sig en hysterisk lust att göra om allt hemma....
Men jag har Dotterns rum i färskt minne och resten av övervåningen är långt ifrån klar så det står inte på todolistan den nämaste tiden....
MEN JAG VILL HA DET FI-I-I-I-NT!!!!!



En annan sak jag snarast borde ta tag i är fortsättningen på Melas bok....
Det fattas bara några ynkliga kapitel och jag bannar mig själv för att jag inte sätter fart nångång....
Idag är det förresten prick tre år sedan vi hade begravningen för henne....
Då var det fredag den 13:e och förmodligen en dag helt i hennes smak: )
Vilken annars än en sann rocker väljer inte det datumet???

Idag har jag tillbringat eftermiddagen med att vandra från den ena jobbardatorn till den andra för att förbereda
F-Ö-R-Ä-L-D-R-A-M-Ö-T-E-T vi ska ha på torsdag kväll...
Yippie, ytterligare en kväll i jobbets tjänst....
Bildspel, läroplan, barns inflytande, utveckling och lärande, fruktfat och juice....
Visst låter det lockande? *tssssss*



Igår nästansnöade det....
I morse hade jag härdad is på H-E-L-A bilen.....

Hur var din dag???



Kommentarer
Postat av: lina

hej jag är 10 år fin blogg

2009-10-13 @ 20:46:19
URL: http://linzilundberg.blogg.se/
Postat av: lina

hej jag är 10 år fin blogg

2009-10-13 @ 20:46:28
URL: http://linzilundberg.blogg.se/
Postat av: lina

hej jag är 10 år fin blogg

2009-10-13 @ 20:46:32
URL: http://linzilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0