ANDRUM........





Det är helt sjukt vad lite egentid jag har nu för tiden......... : (
När jag kommer hem sent på kvällarna numera däckar jag inom en timme....
Det är ju tur att Mannen är lika trött och överarbetad för annars hade vårt förhållande varit rena katastrofen......

Idag har jag i alla fall ett litet andningshål i tillvaron.....
Jag är L-E-D-I-G från mitt vardagsjobb för att sjunga på en begravning under eftermiddagen.....
Så jag har lyxat hemma....
Hunnit dammsuga och torkat golv. BÄDDAT SÄNGEN!!!!! och det är sannerligen inte ofta numera....
Ätit långfrukost och ska nu duscha och göra mig klar för avfärd....
Min inbyggda GPS i skallen är ju inte tillförlitlig och trots Mannens inpräntade färdinstruktioner gnager det lite inombords....
Tänk om jag inte hittar och kommer försent?????
Ve och fasa........

Bäst jag skyndar mig känner jag......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0