ZZZZZÅ TRÖTT....





Jag känner mig fruktansvärt slut i kroppen nu...
Men det är inget man pratar om för då tycker folk att jag får skylla mig själv som lägger på mig så mycket extrajobb....
Spelningarna ÄR inget extrajobb för mig.. Det är min AVKOPPLING....
Det är allt runt omkring som är jobbigt...
Att ungarna på jobbet VARJE år blir lika jobbiga före jul, att det förbannade vädret gör att hornhinnorna blir suddiga (även om solen visade sig just idag) Alla måsten som ska göras den här tiden på året (pyntas, bakas, fejas osv)
Jag satte upp rena gardiner i skitiga köksfönster häromdagen för blommigt vill jag i alla fall inte ha i jul....
Varför ska man tvätta fönster den mörkaste, skitigaste tiden på hela året??? Nej det får vara till våren.......

Tänker krypa ner i badkaret med tända ljus och halvsova innan det är dags för Barspelning i kväll......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0