NOVEMBER-RUSK........




Kan inte nån ta bort detta j***a pissväder som slagit rot utanför fönstret????
Jag blir tokig på mörka, blöta. dimmiga, nakna dagar som aldrig ljusnar........
Funderar allvarligt på att gå i ide och inte titta fram förrän till våren...
Men då missar jag ju å andra sidan alla roliga spelningar jag har framför mig.....
Imorgon ska vi tex genrepa för ett stort arrangemang i vår kommun som startar på torsdag.......

Försöker tvinga Dottern att städa sitt rum......
Först skulle hon sköta det när hon fick rustat...
Sen kunde hon inte göra något förrän hon fått hyllor....
Och nu när hon har allt hon behöver för att röja upp DÅ ORKAR HON INTE!!!!!!

JAG BLIR GAAAAAAALEN!!!!!!

Tänker sleva i mig lite glass och fortsätta tycka synd om mig åtminstone i kväll......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0