LYCKA ÄR MUSIK......




Just nu känns det väldigt bra på musikfronten....
Jag och Fröken Piano är bokade på en mängd olika evenemang långt in på vårkanten och det är en känsla på både gott och ont......
Vi har jobbat hårt för att komma dit vi är idag och vad som en gång var vårt mål......
Å andra sidan börjar Tinelin få åldersnoja.......
Hur länge KAN man hålla på med de vi gör i vår branch????
Den är såååå orättvis...
Jag menar med ålder kommer en erfarenhet och mognad i rösten som du aldrig hittar hos en 20-åring....
Jag försöker att leva i nuet och njuter av vartenda framträdande vi gör....
Varje uppskattning och varje beröm sparar jag långt in i hjärtat när publiken och arrangörerna sedan länge har lessnat på oss ; )

Idag har vi förutom genrep i stadens absolut häftigaste spellokal även bokat vårens spelningar i Baren....och de blev många......

Tjing



Kommentarer
Postat av: Ufis

Gammal? Vad är det? Se på såna som Zarah Leander, Alice Babs, ja även Lill-Babs och många, många fler. Din sköna röst kommer att hålla i många år än!

2009-11-18 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0