FÖRSTA ADVENT......




En hektisk vecka når sitt slut med en julspelning för Fröken Piano och mig.....
Synd att det inte är någon julstämning ute då.....

När vi spelande Pärlspelningen i fredags fick vi bautakorgar med smått och gott med oss hem....
Ostar, kex, choklad, frukt, dryck, korvar osv....
Glatt överaskade blev vi då vi brukar få en varsin chokladask på årets sista ordinarie Pärldans...
Nu är det bara julbordet kvar för i år men i februari drar de igång igen...
Konstigt att de inte ledsnar på oss......

Gårdagen tillbringade jag först i ett hysteriskt fullt Blågult Varuhus med miljoner andra människor....
Jag behövde uppdatera ljusförrådet till jul då jag gladeligen eldar upp 20-30 ljus om dagen (värmeljus mest)
Resten av dagen gjorde jag advent i Tinelinhuset....
Så nu är det advent/jul både utomhus och inomhus : )

Nej nu väntar duschen, en frukost och sen är det dags att dra.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0