EN LÅÅÅÅNG DAG.......




Jag fullkomligt stupade i sängen igår efter en MYCKET intensiv dag.......
Uppe i ottan strax efter fem när mörkret låg kompakt utanför fönstret.....
Mötte upp Fröken Piano utanför Stans häftigaste spelplats strax efter halv sju och gick på scen klockan 7!!!
Mysig stämning och lokalen fylldes snabbt....

Att vi sedan behövde lyssna på samma föredrag en gång till under dagen mellan speltillfällena var väl inte lika roligt så vi var ganska sega under eftermiddagen kan jag lova.......

Packade ihop snabbt strax efter fyra och begav mig på tre timmars (långtråkig) föreläsning och det var väl egentligen inte vad jag behövde den kvällen.....
Fick mig några pikar av mina kollegor som propsade på att det var JAG som ville att vi skulle gå...
Hrmmm, vilka kompisar va???

Fröken Piano fick istället ta dusten med Jazzgubbarna och gå igenom repertoaren med de igår kväll inför repet i morgon så jag vet inte vem av oss som hade jobbigast: )
Nu har jag en välbehövlig sovmorgon feam till elva men vem vaknade strax efter sex????
Just det...TINELIN............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0