BATTERI-LADDNING........




Helgen har vait hyfsat lugn och skön....
Det behövdes efter den hektiska tid som varit och fortsätter.......
Lördag morgon åkte jag för att möta upp Fröken Piano och Jazzgubbarna för ett första rep......
Fröken Piano och jag var skapligt förberedda, det tycker jag hör till vanligt hyfs, men en av "gubbarna" tar inte allt på så blodigt allvar utan spelade glatt och orepat FEEEEL genom ALLA låtar.....

Jag tycker att det är ALLAS ansvar att vara inlyssnade och förberedda men tydligen inte i den här branchen: (

Lördag eftermiddag tillbringade jag med Dottern på övervåningen som har blivit rena följetongen nu....
Men vi fick ÄNTLIGEN iväg allt till återvinningen i alla fall (nåja in i Mannens lastbil så han åker till återvinningen med skiten idag)
En lördag framför TV:n hör till ovanligheterna (Inkl. fredagen så var den här helgen unik) och en lååång sovmorgon  igår....

En bakfull Dottern, myskläder, film, hämtmat och en dag framför datorn för att hjälpa Mannen att göra musik till en video han spelat in på sitt jobb som skulle ut på Youtube, gjorde den här helgen till en extra skön helg på alla sätt...

Nu börjar det om igen...
Ikväll hemma, imorgon soundcheck, onsdag heldagsspelning, torsdag Barspelning, fredag Pärlspelning, lördag ishockey (?), söndag julsångsspelning....
 Kan man flytta första advent tro?

Ha en bra dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0