ÄNNU EN VECKA PÅ GÅNG....




Det var ett tag sen sist men jag har haft fullt upp...
Den här veckan blir det lugnare (tror jag) då jag har semester torsdag och fredag...
Men möte i kväll, rep med jazzgubbarna onsdag, ut med jobbet torsdag, Pärlspelning fredag och Barspelning lördag låter visst inte så lugnt, eller???

Hade tänkt klämma in en tapetsering i hall och kök när jag är ledig men nu får det vara nog....
Varför ska jag ha fint hemma när jag aldrig ÄR hemma???

Liten var till veterinären idag då han slagit lös två framtänder...
Imorgon ska vi lämna honom fastande för sövning och operation och Sonen är helt förstörd över att lämna bort honom hela dagen....
Jag är mera förstörd över vilket stort hål det blir i plånboken....
Men försäkringsbolaget sa att de ersätter skadan så jag får väl lita på de...
Självrisk och det vi får betala själv är ändå mycket pengar : (

Jaja....Det får väl bli som det blir, han kan ju inte gå runt med trasiga framtänder i alla fall...
Nej nu  är det dags att traska på kvällsmöte igen...
Halleluja..........



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många år är du?

2009-11-11 @ 08:18:21
URL: http://linzilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0