MITT-I-VECKAN



Nyss måndag och nu snart helg......
Veckorna rinner i väg så fort så fort......
Jag var så slutkörd när jag kom hem igår så jag ORKADE (ser ni?)
inte uppdatera bloggen......
Det hade ju iofs inte hänt något sensationellt heller så ni missade inte nåt..... : D



Jag tvingade mig i alla fall uppe för att se melodifestivalen............
Egentligen inget för mig men va f*n man är väl patriot.... ; D
Mest skitlåtar faktiskt men Sveriges låt sticker faktiskt ut.........
Det säger man väl alla år men låten växer för varje gång man hör den.....
Såg ett program på TV om Malena timmen innan sändningen och hon verkar vara en störtskön
människa med båda fötterna på jorden. Rolig, snabbtänkt och inte ett dugg högfärdig.........
Ge de på käften på lördag : D



I kväll bär det iväg till Grannstaden (igen!!!) och skrikkärringträff.....
En av de mer tystlåtna skrikkärringarna bor nämligen där och det är hennes tur att bli våldgästad ikväll......
Sitter och väntar på skjuts för i kväll slipper jag köra : D


Väntar också på "Stor & Liten" som kommer hem några dagar...........
Sonen med Sambo ska nämligen tävla för sin skola igen (ni minns väl att han vann Barcelonaresan sist?)
och räknar kallt med att vinna igen....
Aj Aj, inte vara högmodig..........
Hur som helst får vi hårigt sällskap några dagar så då slipper jag städa före helgen............ : D

Hoppas er kväll  blir bra

PS skrev det här inlägget innan jag åkte men det gick inte att publicera....
Jag är alltså lyckligt hemkommen efter en minst sagt olustig bilresa....
Nästa gång kör jag själv : D DS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0