VIRA BLÅTIRA



Det blev ett kärt återseende på skolan idag när jag träffade alla"gamla" barn som vi släppte förra våren...
De var sig lika men hade blivit stora.....
Alla skulle visa vad de hade gjort och de flesta frågade mig "kommer du ihåg mig från dagis?" som om jag blivit senildement eller nåt.... Det var ju bara ett år sen...

Men tiden går fort och när dagen var slut så åkte jag för att kolla ett födelsemärke som blossat upp i ögonbrynet...
Jag trodde att de skulle säga att det inte var nåt att oroa sig för och så skulle jag åka därifrån 300:- spänn fattigare..

300:- spänn fattigare blev jag men också av med en bit av mitt redan obefintliga ögonbryn och har numera fyra stygn, svullnad och en väntad blåtira...
Snacka om valuta för pengarna....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0