FLÄCKAR OCH ÖMMA KNÄN........




Nja, jag fick aldrig några bilder på gårdagens Pärldans............ De hann ha avmaskering innan vi fick paus så de var sig liksom lika............
Men det var otroligt mycket folk hela kvällen så den blev kanonkul.....
Dock sprang jag in i en packlåda i brådskan och gjorde illa knäet som idag är skapligt svullet och ömt......
(ville visa men på bilderna jag försöker ta ser det inte ut att göra lika ont som det gör på riktig....
OCH DET GÖÖÖÖÖÖÖÖÖR ONT!!!! )



Idag skjutsade jag Dottern till skolan då hon ska vara hårmodell åt sin fadderklass ikväll....
Klockan var bara tidigt och Mannen hade redan åkt för att hämta en "kundbåt" så jag åkte och tvättade min väldans skitiga bil....
När den sen var ren på utsidan såg jag hur skitig den var inuti...(men det visste jag redan, hade bara blundat för det)
Fram med dammsugare, rengöringsmedel, trasor och soppåsar...



Hmm, gjorde dock en miss.....(sorry Mannen) använde skumtvätt för möbler på framsätena som var fläckiga..... Det är ingenting mot var de är nu : (
Det stod att man skulle testa på nåt ställe först för att se om de var färgäkta men jag är inte så tålmodig av mig....

Har nån nåt förslag till mig???

Nu ska jag iallafall ta fram en av de nys Brassestolarna och sätta mig i solhörnet...

Tjing Ping




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0