VÅR-KALAS



ÄNTLIGEN EN DAG MED LITE SOL OCH VÄRME!!!!

Jag har haft en ulltröja under jackan hela vintern och det har gått bra så länge det varit kallt men idag kliade den utav bara attan........
Fick till slut ta av mig jackan och det var som en befrielse att skala av sig åtminstone ett lager kläder...




GRATTIS UFIS


Annars har jag idag varit på kalas hos Ufis (min mamma) som fyller 65 år och pensis idag.......
Det är inte ofta jag träffar mina bröder annars utan det blir vid såna tillfällen.
Vi hade samlat pengar till något hon själv ville köpa och föreslog en tatuering vilket hon skulle göra...trodde hon...
Det var trångt kring bordet då mina bröder också hade delar av sina familjer med sig...
Liksom mig som hade Mannen, Sonen, Sonens sambo, Dottern och Dotterns pojkvän med mig...
Storebror har ju börjat om som småbarnspappa och sonen har vid det här laget blivit tre månader..

När han sist låg i min famn var han två veckor gammal och sov hela tiden..
Idag gallskrek han och blev inte tyst förrän brorsan tog honom..
Ett nytt försök och han gallskrek igen..........
Hur kul är det på en skala att vara faster? Det hörd ju på namnet hur elak man är......
Och dessutom "dagisfröken".... stackars barn, han kan ju få men för livet...
MEN......han skrek sedan hela tiden FAST jag inte höll honom så de åkte hem till slut HA HA

Imorgon ska jag på hårspa..... Hur skönt låter inte det???

Vi hörs........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0