TRÖTTER..........



Sitter och väntar på Sonen  som varit i huvudstaden på konsert. Han har lånat min bil och lämnat Stor & Liten här och ska hämta upp de snart (hoppas jag)
Jag är jättetrött efter ett dagspass på jobbet mellan 8,30-17,00 och sen nästan direkt till Barspelningen i city mellan
19-23 med Fröken Piano.
Ganska dött var det där ikväll.......

Men en dam från södra Sverige som stått i baren och lyssnat kommer fram till oss mellan två låtar och säger: "Ni är jättebra, jag får rysningar...... och ni är lokala förmågor också?" Ja, svarar vi.... "helt fantastiskt" säger damen som om vår stad bara har helt omusikaliska förmågor annars : D

I morgon väntar förutom jobbet en Pärlspelning i staden i väst....
Får se om jag hinner uppdatera dagen innan............

Go´natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0